sobota, 30 lipca 2011

Łagiewniki

Leżę...  no dobra... śpię ( :D ) sobie kulturalnie o 12:40, gdy nagle budzi mnie dźwięk sms-a. Pierwsza myśl: "Kogo znów do mnie niesie o tej godzinie?! Spać nie można!" No ale po przeczytaniu o co dokładnie chodzi, od razu się obudziłem! Dostałem bardzo kuszącą propozycję pojechania w okolice lasu, na a'la piknik: kocyk, chipsy, jakiś niemiecki likier i wio do przodu! No tak... chęci są, asortyment jest, ekipa jest, transport jest... ale trzeba jeszcze wiedzieć gdzie wysiąść. Tego ostatniego nam zabrakło, a w efekcie pedałowaliśmy 4 przystanki pieszo, ale i tak było śmiesznie :D W końcu największą frajdę przynosi podróż, a nie samo dotarcie do celu ;)
W sumie dotarcie na miejsce zajęło nam chyba więcej czasu niż sam pobyt nad jeziorkiem, ale ja tam nie narzekam :D Zdążyłem wejść do domu i dostaję telefon od koleżanki: "Masz może ochotę na domówkę?" No i kurcze musiałem odmówić :( ALE ALE!  Jutro koncert Radia Z w Łódzkiej Manufakturze, więc i tak się spotkamy ;D

Tutaj parę obiecanych zdjęć z imprez i z dzisiejszego dnia :)

 Czy to mieszkanie było aż tak zadymione?
Zdjęcie z serii " Ju toking to mi?!"

 Shisha!

 A mówiłem, żeby nie karmić tych kaczek...
 ...bo zleci się całe stadko! :D
Ja już nie chcę! 

 Amatorski stojak na butelkę ;)

Chyba jedyne wspólne zdjęcie, które nadawało się, aby dodać tutaj... za inne mógłbym zostać wychłostany, obrzezany, wykastrowany, rozstrzelany, i wolę nie wiedzieć co jeszcze! :D

Do usłyszenia jutro/pojutrze, zdam relacje z koncertu! ;*

5 komentarzy:

  1. to nic :D my impreze ogarniemy anwet na antarktydzie ejsli trzeba bedzie wiec chillout ;D

    a zdjecia fajne :D shishowcu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. no to to ejst akurat pewne :D
    ale amsz dziwny rybki :D clay czas sa glodne lol :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gdybys wiedział ile im tam żarcia nakropkowałam już to masakra po prostu :D ja nie wiem ale one cąły czas będą jeść !!

    OdpowiedzUsuń
  4. a mówisz mi tak, bo wiesz i raz juz tak miałeś czy tak Ci sie wydaje i chcesz głupiej i naiwnej znaleźć zajęcie na parę godzin :D? xDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. to czekam na relacje;) fajne zakręcone zdjęcia i ciekawy blog;) będę tu częściej zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń