wtorek, 5 lipca 2011

Prawko czas zacząć!


Oj tak, poszedłem dzisiaj na rozmowę w sprawie prawa jazdy, chciałem się obeznać w kosztach/terminach/zasadach itp. a po niespełna 10 minutach wyszedłem z biura umówiony na pierwsze godziny teorii w dniu jutrzejszym! Nie sądziłem, że to wszystko pójdzie tak szybko i zgrabnie, pod koniec kolejnego tygodnia będę miał już całą teorię z głowy! Cały dzień mi się dzisiaj buziak cieszył :D
Oprócz tego, jutro jest mój ostatni dzień rehabilitacji, więc od czwartku będę spał tyyyle ile tylko mój organizm tego zapragnie (a znając go będzie brał sen pełnymi garściami :D ).
Oprócz tego wszystkiego, co wymieniłem wyżej, oraz spotkania z moimi kochanymi znajomymi, nie robiłem dzisiaj nic kreatywnego, więc nie zawracam Wam już główek ;D
Pozdrowienia ! :*

6 komentarzy:

  1. Huhuhu to powodzenia na prawku ziom :DDD ja mam egzmain pod koniec tygodnia... ugh amder xDDD tragedia ;D
    hahaha ja nie jestem pijak dude !! xD hahaha xD a nooo ten wariacie ja mysle ze ebdziesz tesknil :D ale pokaze wam pocztwoki to prawie jak byscie dostali :D no a co do spodniczki tow iesz :D dziewczyny niby sie znajda ale to chlopakom mam sie podobac nie ;D?

    OdpowiedzUsuń
  2. łahahaha no dobra dobra przeciez wiaodmo ze ja alkoholu nie pjiam ziomal :D
    no trzymaj trzymaj :D juz mam date w poniedzialek bedzie moja smierc mwhaha ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. i kto tu mówił, żeby nie manować dnia na sen?
    okłamujesz nas! :D bo sam bd spał do późna zapewne.

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja się wyśpię również za cb :D
    dziękuję bardzo :) ja nic niestety o twoich powiedzieć nie mogę, więc masz już pretekst, żeby dodać coś swojego xd

    OdpowiedzUsuń
  5. zeby tylko polowa ;o wieksza polowa! jesli nie ebde sie denerwowac i bede trzezwo myslec tak jak normalnie na jazdach to zdane ;D

    OdpowiedzUsuń