poniedziałek, 18 lipca 2011

Wielki event

Wybaczcie, że mnie tutaj tak dawno nie było, tyle rzeczy do zrobienia a tak mało czasu :D
Zacznę od prawa jazdy: Pierwsze jazdy mam już za sobą i muszę się przyznać, że się stresowałem przed wejściem do samochodu, ale po 15-20 minutach jazdy już poczułem się pewniej. Gdy usłyszałem hasło "Jedziemy na miasto" byłem nieco wystraszony, w końcu dopiero co wyczułem kierownicę, ale gazu i sprzęgła jeszcze nie bardzo. Jednak po 1 skrzyżowaniu zrobiło mi się lżej, to naprawdę fajne! :D Nie obyło się oczywiście bez błędów, zdarzyło mi się użyć zbyt dużo siły przy zmianie biegów i zamiast wrzucić 3 wrzuciłem 5 xD
Byłem także na rozmowie o pracę, a raczej współpracę z firmą FM Group. Pewnie o niej nie słyszeliście, a ja bardziej reklamować nie będę, więc powiem tylko, że chyba się w to jednak wkręcę, lecz po wakacjach, teraz czekają mnie wyjazdy, spotkania itp. będzie mi znów brakować czasu.

A teraz coś z tematu posta, czyli wielkie wydarzenie w Łodzi, puszczanie lampionów!
Nie sądziłem, że przyjdzie aż tyle osób, a zebrało się chyba pół miasta! I bardzo dobrze, bo impreza wyszła świetnie! Zdecydowaną większość stanowiła młodzież z czego jestem baardzo zadowolony, nie było żadnych bójek, wandalizmów, czy ogólnego zakłócania porządku (a przynajmniej na nic takiego nie natrafiłem). Wreszcie pokazaliśmy, że też potrafimy się kulturalnie bawić, a nie tylko chuliganić. Na miejsce szliśmy nieliczną grupką, bo jedynie w 4 osoby, ale na miejscu spotkaliśmy jeszcze 3 znajomych, a im więcej osób tym weselej! ;D Nawet stanie w kolejce po piwo przez dobre 30 minut mnie nie zniechęciło, ogólnie miła atmosfera :) Dobra już nie zanudzam, zrobiłem parę zdjęć i nagrałem filmy (te mogą być monotonne i mało wyraźne, ale jak ktoś lubi takie widoczki to obejrzy ;D )







3 komentarze:

  1. Nie ma jak imprezka wieczorową porą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówiłam że tak zrobione bd bardziej nastrojowe? Mówiłam ^.^
    Aaaaa i prosze wszystkieeee zdj na maila :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Weszłam na te filmiki - cudowny widok, tak sobie myślę, Omg w jakiej ja dziurze mieszkam.;d My nie mamy takich fajnych atrakcji a raczej wgl nie mamy czegoś takiego.^^ Świetnie wymyślili to.;D

    OdpowiedzUsuń