piątek, 29 lipca 2011

I pojechała

Wczoraj spędziłem ostatni wieczór z belgijką i mimo, że jednak nie poszliśmy do klubu, to spotkanie uważam za jak najbardziej udane ;D Nie znam chyba drugiej tak pozytywnie świrniętej dziewczyny! Z nią spędzony czas, to na pewno nie jest czas stracony :D Jednak wszystko co dobre, szybko się kończy i dzisiaj o 13:00 wyjechała na lotnisko. Jednak za rok w wakacje planujemy zrobić małe Euro Trip i może zahaczymy właśnie o Belgię ;) A jeśli nie, to jakie inne państwa polecacie? :)



Czy pół godziny na słońcu to dużo? Większość powiedziałaby, że nie, a ja się jednak spaliłem jak burak i musiałem się ratować kremami ;P Rozumiem, gdyby to było takie nasilenie słońca jak w np. w Egipcie, ale u babci w ogródku?! xD

Ostatnio słyszę coraz częściej, że zaniedbuję bloga. Wybaczcie, ale czasami dzieję się tak, że doba jest zbyt krótka :D Teraz jednak postaram się bardziej przyłożyć :)

5 komentarzy:

  1. haha jeszcze mnie nie poznales ziom a sie belgijjka jakas jarasz hahaha :D
    nooo pamietam bo mam zapisane w kalendrazu :D zreszta widze zdjecia nie? hahaha ;D

    a ten sponio :D nikt sie nie zezloscily ja domu nie lubie haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ja sie jak najbardziej ciesze wakacjami ale po prostu nie mogłam się powstrzymać i musiałam kupić piórnik i naklejki ;p

    No to prawda ze zaniedbujesz bloga ;p
    Hehe też bym sie chciała opalic w pół godziny ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja leżałam cały dzień i dopiero widać efekty.;d Nie wiem o co Kaman w rozmowie wyżej ale się dołączam.xd Rajcujesz się Belgijką.;dd ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Niee kac to definitywnie nie fajne uczucie XD
    Jaki koncert?

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha pewnie cała Polskę zwiedzimy! ;DDD

    OdpowiedzUsuń