środa, 27 lipca 2011

Za dużo ;P

Już się tata troszkę wścieka (mimo, że jesteśmy pokłóceni i się do siebie nie odzywamy) że nie ma mnie ostatnio w ogóle w domu, ni w dzień ni w nocy, ale kurczę od tego mam wakacje! ;D Wczoraj np. wybraliśmy się na karaoke, ale okazało się totalną porażką, więc celem naszej podróży stał się klub bilardowy! Kocham grać w bilarda :D Dzisiaj albo jutro dostanę zdjęcia z ostatnich imprez, więc coś tutaj pewnie wrzucę ;D Także z powodu moich ostatnich nieobecności w domciu dziś sobie odpuszczam chyba jakiekolwiek wyjścia, posiedzę w domku i się ponudzę ;P Za to jutro wyjście do klubu z belgijką i znajomymi <3

Koleżanka mi puściła pewną piosenkę, nie mogę się jej teraz pozbyć z głowy! Pomocy! xD

4 komentarze:

  1. http://pl-pl.facebook.com/xhopefulx ależ proszę Cie panie bardzo :DDD no i ja czekam na jakiegos wspolnego kielona haha ;D :))
    a gdzie wybywasz ;D?

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaaaa :D 2-3 :D? ale super :DDD
    a ten zabierz mnie nad morze ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. łahahaha oj Ty cieciu ^^ ja nie wiem zeby tak Cie w domu nie bylo all the time? patologia ;o
    do mnie ojciec dziś wypalił ' O jak miło w końcu swoje dziecko zobaczyć' xD haha

    OdpowiedzUsuń