poniedziałek, 4 lipca 2011

Urwanie głowy

Dawno się tu nie wpisywałem, brakowało mi troszkę czasu ;D
Jednego dnia wizyta u dziadków, w nocy impreza u kolegi, później spotkania ze znajomymi, a każdą wolną chwilę w domu poświęcałem na odsypianie. Taak musiałem troszkę odpocząć, mówiłem że nie chcę tracić dnia na sen, ale inaczej moje funkcjonowanie pozostawiałoby wiele do życzenia ;P
Brat wrócił z działki, więc całymi dniami to on okupuje komputer, ale może to i dobrze, przynajmniej ja przy nim nie siedzę, a zawsze w razie nagłej potrzeby pozostaje mi laptop :)
Dzisiaj ludzie troszkę ożyli, pogoda sprzyjała, wyszło słońce rozpromieniając praktycznie każdego. Prognozy pogody także zapowiadają nagłe ocieplenia, co pewnie ucieszy Was wszystkich ;D
Dzisiaj musiałem wykonać parę telefonów w sprawie organizacji 18-stki, to musi być epicka impreza!
Jutro idę z przyjacielem załatwiać sobie prawko (Motor + Samochód), trzeba w końcu ogarniać terminy itp. Chcę do końca lipca skończyć teorię, później wyjeżdżam na wakacje, a po powrocie zacznę jazdy, dopóki rok szkolny w pełni się nie rozpocznie i pogoda się nie popsuje (Nie mam ochoty jeździć w mrozy/ulewy na motorze).
Wiecie jaki jutro dzień <diabełek>?    Dzień łapania za cycki! :D

17 komentarzy:

  1. ja muszę zacząć ogarniać znaki, bo też chcę zdać.. tz. na motorowerową, ale napewne nie zdam, bo podstawowych nawet znaków nie umiem :D
    a nagłe ocieplenie to chyba najlepsza jak dla mnie wiadomość w dniu dzisiejszym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a także dzień kopania w krocze ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo ogarniaj prawko ogarniaj! bo kto mnie zawiezie na twoja 18 nie? o.O

    Hahaha nooo to u mnie podobnie keidy drzwi przy pufie zahaczają o ubrania to nagle potop na podłodze :D a no kolorowe :D miałam i tak kolorowsze swojego czasu, ale się uspokoiłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. na dobry początek znam 'BUS' i 'STOP', reszta z górki. xd
    dziękuję, ja również w Cb wierzę, ty masz ofc ciężej, ale na pewno dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mogę jeszcze walnąć w budynki, samochody, ludzi.. szkoda, że na to nie ma znaku :< :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hihihi uspokoilam sie narazie i to jesli chodzi o wlosy ziom ziomuś :D
    nooo mam nadzieje nie? :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. to właśnie, to takich rzeczach nie pomyślałam.. kurcze, inni mówią, że na pierwszym drzewie rozwalę skuter, a ty we mnie wierzysz, że dojadę do pierwszego rowu. jeaaah! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie dawno nie jeździłam rowerem, może już zapomniałam, jak się jeździ. :O

    OdpowiedzUsuń
  9. ja?! na ciemną stronę mocy?! przecież ja samo doooobro jestem :D mógłbyś być motywatorem, podnosisz ludzi na duchu. xd a na sobie do 12 pośpię jak zawsze i wyjdę, trzeba ożyć, jak taka ładna pogoda się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niach niach :D
    kurzce rewelacyjnie by bylo :D albo chociaz koncowki :D o cyzm myslalam :DDD
    noo to raczej ebdzie vixa co nie miara ;D a nastepnego dnia po niej wszyscy beda pijani jak po mojej haha

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe. Wiem o tym dniu.;P
    Fajny blog.:]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jesteś mega zapracowany.;]
    Pozytywnie.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha tez słyszałam o tym dniu ;D
    Ja również nie lubię tracić czasu an spanie ;p , choć ostatnio zdarza mi sie spać do południa ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. nie spałam do 12. o 11 się obudziłam :<

    OdpowiedzUsuń
  15. jutro chyba nie, wstanę wcześniej bo 'nie chcę tracić dnia na sen' :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie bd mówić kto, bo nie znasz.. ale zgadzam się, mądra osoba :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nooo tak tak pijanym <333 ah to była 18 ;D
    ale u mnie w klasie same takie były ^^ że się budziło kolejnego dnia i banie się miało haha

    OdpowiedzUsuń