czwartek, 7 lipca 2011

FRUGO !

TAK, nareszcie mam swoje wymarzone FRUGO! Byłem w 5 różnych TESCO w Łodzi i dopiero w 6 się znalazło! :D Szczęście w nieszczęściu xD




Od rana byłem u fryzjera, następnie własnie Frugo ^^   a teraz czekam do 20, aby iść z chłopakami do klubu. Wstępne oględziny się w końcu przydadzą, nie możemy robić 18-ki byle gdzie! :D

Zaraz postaram się dodać parę swoich fotek w zakładce "zdjęcia", żebyście chociaż wiedzieli z kim piszecie ;D
Jeszcze napisze później jak wrażenia z klubu, trzymajcie się.
 NO TO FRUGO! :D






7 komentarzy:

  1. Aleś się napalił na ten sok:P

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, masz szczęście :< ja nigdzie nie mogę go znaleźć.. a na zdjęcia czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że ci się taka muza podoba. Polecam jeszcze zespół Dalriada. Śpiewają po węgiersku ale jakże klimatycznie.

    A przy okazji - znasz może jakieś ciekawe życiowe blogi? Przyznam szczerze że te o kosmetykach średnio mnie interesują. Ludziom się serio nudzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie strasz mnie. Na onecie jest masa ciekawych blogów. Bloggera wykorzystują do zwykłego reklamowania co nie powinno mieć miejsca.
    Chyba napiszę coś o jakości treści w internecie bo to co widzę przyprawia mnie o mdłości.
    Sorry ale nie lubię udawać.

    Twój blog jest w miarę wporzo bo traktuje o normalnej codzienności (poza tym Frugo:P)

    Mój blog z kolei to raczej felieton. Stąd tematyka życiowo - muzyczna.

    Czasem żałuję że nie założyłem bloga na onecie. Nie lubię kiedy ludzi nie interesuje nic poza tipsami i torebką. Nie lubię kiedy chwalą się co jedzą na kolację. To puste i pozbawione jakości. Typowa polska młodzież. Lans lans lans. Stringi zamiast mózgu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty jesteś dobry, przelecieć całe miasto w poszukiwaniu soczku.;d
    Ja bym raczej się nie zdobyła na takie uwzięcie z takiego powodu.^^

    OdpowiedzUsuń
  6. No wiem. Kwestia potrzeb.
    Dlatego ja przestałem mieć potrzebę komentowania blogów naszym szanownym zakupoholiczkom:P

    Po co krytykować? Wystarczy nie czytać. To bardziej taktowne:)

    PS. Jakiej muzy tak w ogóle słuchasz? I czy w ogóle czegoś słuchasz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Frugo<3
    u mnie w mieście jeszcze nie ma:)

    OdpowiedzUsuń