czwartek, 30 czerwca 2011

Wolność!

 Tak! Rodzice pojechali na działkę, siedzę sam w domu i napawam się tą ciszą i spokojem... przynajmniej napawałem się dopóki nie postanowiłem przetestować możliwości audio swojego sprzętu xD
A pomijając ten fakt, to raczej niewiele się dziś działo, jest pochmurno, gorąco, duszno...

Chciałbym się Wam z czegoś zwierzyć...
Jakiś czas temu odnalazłem miłość swojego życia, byłem zachwycony! Dbałem o nią, kupowałem jej rzeczy, dotykałem to tu to tam, nawet pucowałem aż lśniła! Spędzaliśmy piękne chwile w ogrodzie, przy zachodzie słońca... Może nie powinienem tego mówić, ale poużywałem sobie przy niej troszkę <wstydniś> przy każdej nadarzającej się okazji... aż wydawała dźwięki rozkoszy, oznaczające jednocześnie, że jest gotowa na więcej!! Chciałem sprawdzić do czego jest zdolna i ile jest w stanie wytrzymać <3 ... A teraz co? Jakoś... nie wiem co dalej, nie wiem co robić, choć nie straciłem pożądania, ciągle ją gorąco kocham. A ona... samotna, spragniona dotyku czyjejś dłoni, chcąca aby ktoś znów ruszył jej ponętne, okrągłe części...  moja kochana Minolta...



Tak, Minolta, a Wy myśleliście że co? :D




Tak na poprawę humorku, moje zwierzaczki :)
Gudis


Kitek

11 komentarzy:

  1. haha cudny aparat :D Ty Ty zakochańcu :D
    a kocurek ma cudny kolor oczek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha to ja nie chcę spać jak zabita lol! ;D ADHD'owcy są świetni :D ja się zaraz wezmę za sprzątanie w pokoju, bo wariuję xDDD mwhahaha ;D aaaaaaa ten na uchu to kolczyki :D tatuażu jeszcze nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha kolczyk kolczyk :D a się zastanawiam teraz, jak można w tym miejscu tatuaż zrobić... :)) i mam zamiar sobie coś wytatuowac, ale ejszcze nie jestem na nic nastawiona 100% :D nie zmaęczę się :D sponio, sponio dmay radę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie śmiej się z mojego sponio ;DDD ale pamietaj, że jeszcze rządzi takie coś jak spoczi :D noo a do miszczów mi daleko :))

    tatuaż myślałam o stopie, biodrze, łopatce, karku... zobaczymy na co mnie złapie spontaniczna ochota ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wypada? ojj tam :D
    zwierzaczki urocze. widzę, że korzystasz sobie z wolnej chatki ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. to sa anjbardziej bolesne miejsca o.O świetnie..
    co nas nie zbaije to ans wzmocni! lalalala xD

    OdpowiedzUsuń
  7. i prawidłowo. trzeba korzystać z życia, póki można ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. no to poboli i przestanie :D
    a weee juz bym wolala byc zniszczalna niz cala pomalowana xD

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo a to czmeu niby tak uważasz paniczu Kolego ?! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezła "aparatka" z tej Minolty. Przynajmniej nie zdradzi:)

    OdpowiedzUsuń