poniedziałek, 27 czerwca 2011

Leniwy dzień

Nic dziś nie robiłem konstruktywnego i raczej do końca dnia robić nie będę. Słońce za oknem ładnie świeci, aż chce mi się wyjść pobiegać, pograć w piłkę, cokolwiek, tak dawno tego nie robiłem. Niestety kontuzja kolana tymczasowo mi psuje wszelkie plany, akurat na wakacje grrrr!
Ale jutro będzie inaczej! Pójdę do dziadków postrzelać ze strzelby, pocykać zdjęcia, wszystko tylko żeby się nie kisić w tych 4 ścianach.
 Przez pierwsze dni było całkiem miło tak nic nie robić, teraz już świruję. Całe szczęście że dopiero co wróciłem z działki, troszkę się zregenerowałem :)

PS. Miło mi widzieć że ktoś zagląda tu do mnie, dziękuję i pozdrawiam ! :*

1 komentarz:

  1. równiez będę zaglądać :DDD tylko tam uważaj z tą strzelbąą :D

    a DragoonBall top klasyka, ostatnio nie mam chęci zbytnio do oglądania, aleee nadorbię <333

    OdpowiedzUsuń