czwartek, 11 sierpnia 2011

Zdjęcia! :D

Dzisiaj poszedłem po odbiór zdjęć, które porobiłem moją staarą jak Świat Minoltą. Połowa z nich oczywiście nie wyszła, ale ten fakt przemilczę, a skupię się na tym co wyszło (czyli niewielkim procencie :D ) Tak jak obiecałem, wrzucę je tutaj! :)












 Tak jak już wspomniałem, ten aparat ma swoje lata, jest też pewnie troszkę zabrudzony w środku, no i te zdjęcia są skanowane, poza tym ja jeszcze muszę popracować nad ustawieniami (wszystko robię na oko, bo mi nie działa światłomierz), więc jakość tych zdjęć jest taki a nie inny :D

Wracając do tematu osiemnastki... powstawiałem ostatnio zdjęcia klubu, w którym mieliśmy zamiar zrobić imprezę, ale plany się troszkę pozmieniały... Brak wolnych terminów (w tych dniach, w których byśmy chcieli wyprawiać urodzinki) zmusił nas do zmiany klubu ;P I w sumie nie wiem czy nie wyszło nam na lepsze :D Tak jak poprzednim razem, tak i teraz pokaże Wam parę zdjęć z wnętrza :)






Mógłbym jeszcze dać zdjęcia z ostatniego wyjścia, ale już Was nie chcę katować :D

Jutro na 13 jedziemy (skuterem) z kumplem załatwiać formalności związane z klubem, czyli podpisanie umowy, zapłacenie zaliczki ;)



4 komentarze:

  1. zdjęcia świetne, klub również :D
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. fuck, świetne są te zdjęcia. orchidea najlepsza :) klub również niczego sb :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia tak faktycznie katują oczy.;dd Dobre wyszły, ładne są.;)
    A klub szczerze Ci powiem że tamten był ładniejszy, w tym tak mniej się świeci.;dd

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :) To twój kotek ? ♥

    OdpowiedzUsuń