sobota, 6 sierpnia 2011

18 coraz bliżej :D

Brat wyjechał na kolonie, mama do Szczecina, więc zostałem sam z tatą ;P
Do mojego wyjazdu nad morze został już tylko tydzień, a po powrocie będzie mało czasu na załatwianie czegokolwiek, więc dzisiaj z kumplami wybraliśmy się do centrum obczajać kluby na 18-kę ;)
Parę postów temu pisałem o totalnym niewypale, gdy umówiliśmy się na przeglądanie jednego z klubów, jednak tym razem (w tym samym klubie) wszystko poszło gładko i przyjemnie. Właścicielka okazała się bardzo miła i pomocna, opowiedziała nam wszystko o klubie, uśmiechała się...aż chciało się zarezerwować miejscówkę od razu :D No ale to muszę jeszcze obgadać z kolegami ;)
Ogólnie wnętrze mi się podobało, jak to powiedział jeden z kolegów idąc korytarzem: "wejście jak do burdelu", a to za sprawą czerwono-niebieskiego oświetlenia :D Spora powierzchnia parkietu, dużo miejsc siedzących, tak jak chcieliśmy! W końcu będzie koło 400 osób ;)

Mam za sobą właśnie rozmowę z tatą... ciężko było i długo, ale wreszcie się pogodziliśmy, i dobrze bo aż mi głupio było się nie odzywać przez prawie miesiąc.

Tu macie parę fotek tego klubu ;)




5 komentarzy:

  1. Tylu ludzi co będziesz miał na swojej 18nastce ja nawet na Facebooku chyba nie mam ;p he he

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie to wszystko wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha dzięki właśnie grzmi i zaraz pewnie tak zacznie lać, zę masakra... xD

    ejjj ten klub ywgląda wręcz cudownie 0o jaaaaaaaa zazdrosxcze:D to bedzie 18 wszechczasow ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. więc szykuje się mega impreza urodzinowa!
    do jakiej miejscowości nadmorskiej jedziesz?

    OdpowiedzUsuń