piątek, 12 sierpnia 2011

Bałtyku nadchodzę! 12.08-24.08 :)

Tak tak, już dziś punkt 22:10 opuszczam Łódź i kieruję się do Miedzywodzia! :D
Liczę na to, że od czasu do czasu będę miał chwilkę dla siebie, i w miarę szybki dostęp do neta (zapewne z komórki kolegi) i będę mógł napisać Wam tutaj co się u mnie dzieje, czy jeszcze żyję, czy moja wątroba już wysiadła i właśnie mnie wiozą do szpitala :D
Ahh czekałem na ten wyjazd pół roku, jak nie dłużej, więc musi być genialnie!



Po dzisiejszych jazdach czuję się załamany... no takich błędów to ja nie waliłem nawet za 1 razem! Całe szczęście podbudowałem się troszkę parkowaniem i jazdą na placu manewrowym... to lubię i mi wychodzi ;D
Chociaż jazdę na ręcznym (bez skojarzeń proszę! :D) też już zdążyłem zaliczyć, ale cii... xD
Muszę także pochwalić moją koleżankę, której jazdy idą świetnie! Miałem dzisiaj niepowtarzalną okazję jeździć z nią przez całe dwie godzinki i jestem z niej dumny! Powiem szczerze, że czułem się bezpiecznie gdy prowadziła, nie stresowałem się, że zaraz w coś wjedziemy :)

Teraz dopakowuję ostatnie rzeczy i zamykam walizkę... chcę już jechać na dworzec a tu jeszcze ponad 7 godzin! Ależ mnie nosi, aż pójdę coś zjeść! :D

Do usłyszenia mam nadzieję niedługo! Buziaki! :*

2 komentarze:

  1. Nie miałam żadnych skojarzeń, dopóki tego nie napisałeś.;d
    Będę tęsknic.;*
    Udanego wyjazdu.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. udanego wyjazdu życzę :D
    mam jednak nadzieję,że do żadnego szpitala nie trafisz :)

    OdpowiedzUsuń